1401/02/22-12:12

افتتاح اولین شعبه صلح یاری ویژه شهرداری بندرعباس

افتتاح اولین شعبه صلح یاری ویژه شهرداری بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: شعبه صلح یاری ویژه شهرداری در راستای اشاعه فرهنگ صلح وسازش در میان اقشار جامعه می باشد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، اولین شعبه صلح یاری ویژه شهرداری بندرعباس با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، مظفر حمزه ای ماشاری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، شهردار منطقه یک و جمعی از مدیران شهرداری در شهرداری منطقه یک بندرعباس افتتاح شد.

 

مهدی نوبانی در این مراسم با تقدیر از ریاست دادگستری استان هرمزگان در تدبیر و مدیریت خوب و راه اندازی این شعبه در شهرداری بیان کرد: راه اندازی این شعبه با هدف تسریع در حل مشکلات مردم که به شهرداری در حوزه های مختلف همچون ساخت و ساز و پروانه های ساختمانی مربوط می شود کمک بزرگی به صلح و سازش است.

 

نوبانی افزود: مجموعه حقوقی قلب تپنده هر سازمانی محسوب می شود و اگر واحد حقوقی در هر سازمان قوی باشد مطمئناً آن سازمان نیز رشد می کند.

 

شهردار بندرعباس تصریح کرد: راه اندازی واحد صبر(صلح و سازش، بخشایش و رضایت) منشاء خیر و برکت برای شهروندان در شهر بندرعباس و جلوگیری از ورود پرونده به دستگاه های قضایی است.

 

نوبانی همچنین گفت: مجموعه قضایی استان هرمزگان برای رفع مشکلات مردم در حوزه های مربوط به شهرداری ارتباط و همکاری تنگاتنگی با شهرداری بندرعباس دارد.

 

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز در این مراسم بیان کرد:  با توجه به جایگاه ویژه صلح و سازش در فرهنگ و عرف جامعه و همچنین تاکید مسئولان قوه قضاییه، در سراسر کشور، تلاش خوب و مضاعفی نسبت به گذشته در جهت استفاده از ظرفیت مردمی برای حل و فصل پرونده های قضایی انجام شده است.

 

مظفر حمزه ای ماشاری گفت: راه اندازی ستاد صلح یاری شهرداری بندرعباس در راستای کاهش مشکلات شهروندان و جلوگیری از ورود پرونده به مراجع قضایی می‌شود و همچنین گسترش فرهنگ صلح و سازش در میان تمامی اقشار جامعه از اهداف این طرح است.

 

معاون قضایی دادگستری استان هرمزگان افزود: ساخت و سازها، مالکیت و موضوعاتی از این قبیل در شعبه ویژه‌ شهرداری بندرعباس رسیدگی می‌شود.

 

حمزه ای ماشاری با تقدیر از شهردار بندرعباس در راستای راه اندازی شعبه صلح یاری در شهرداری،گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی برای حل مشکلات مردم استفاده کرد و افتتاح این شعبه در شهرداری  نیز اقدامی قابل تقدیر است و از این اقدام خوب حمایت می کنیم و امیدواریم  که با همت شهردار بندرعباس بتوانیم شعبه ای دیگر در غرب بندرعباس راه اندازی شود.

 

در پایان این مراسم احکام اعضای این شورا، ندا برفروشان، محمد بدرقه  و علی دهقانی سیاهکی با امضای مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به آنها اهدا شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط