1401/02/22-17:05

دستگیری سارقان کابل برق در بندرعباس که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد

دستگیری سارقان کابل برق در بندرعباس که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شد

با تلاش همه جانبه و شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس یک باند سه نفره سارقان سیم و کابل برق در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس امروز اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل برق در یکی از محلات بندرعباس و انتشار فیلمی با این موضوع در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و اطلاعاتی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و رصد اطلاعاتی یکی از سارقان را که در یکی از شهرستان های همجوار متواری شده بودند ضمن شناسایی مخفیگاه وی با هماهنگی مقام قضائی دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ تیمور دولتیاری اظهار داشت : با تلاش های شبانه روزی و همه جانبه پلیس در این رابطه دو سارق دیگر به همراه یک مالخر سیم و کابل برق سرقتی نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر ودر بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سیم و کابل برق سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف دیگر سرقت های احتمالی ادامه دارد و متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند ، خاطر نشان کرد: همکاری و مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد لازم است شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط