1401/02/14-10:13

آغازرزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در هرمزگان از 17 اردیبهشت

آغازرزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در هرمزگان از 17 اردیبهشت

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: همزمان با 17 اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی با فعالیت بیش از پنج هزار و 700 جهادگر بسیجی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، پاسدار یاسین باوقار صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به پیش‌رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی

 

روز شنبه 17 اردیبهشت ماه 1401 در سالن ورزشی فجر بندرعباس با همت گروه های جهادی به صورت همزمان در کل کشور برگزار خواهد شد.

 

وی بیان داشت: این رزمایش در شهرهای بزرگی همچون میناب، حاجی آباد، بندرعباس و بندرخمیر نیز دنبال خواهد شد.

 

مسوول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اظهارداشت: بعد از رزمایش جهادگران بسیجی در قالب کارگروه های مختلف پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد و به مدت یک هفته بحث امورات اجرایی در حوزه های مشخص شده جهت یاری رساندن به مناطق محروم و نیازمندانی که در اقصی نقاط استان مان مشکل دارند، دنبال خواهند کرد.

 

سرهنگ باوقار یادآورشد: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی و پروژه های عمرانی از جمله راه های مواصلاتی، آبرسانی به منازل مددجویان و همچنین ساخت خانه عالم، مرمت منازل مردم محروم، توزیع بسته های معیشتی و دیگر خدمات در این هفته انجام می‌شود.

 

وی ادامه داد: 17 اردیبشهت ماه پیرو منویات رهبرمعظم انقلاب به عنوان سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی در سطح کشور بود و باتوجه به اینکه جهاد سازندگی عملکرد خوبی را در راستای امورات اجرایی و محرومیت زدایی و همچنین در قالب کارهای جهادی و کارهای در خورشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می داد، در سال 79 جهاد سازندگی در قالب جهاد کشاورزی ادغام شد و پیرو منویات رهبری جهاد سازندگی را قصد این را داشتند که دوباره احیا شود به همین منظور دستور دادند که در قالب بسیج سازندگی در تمام کشور این کار انجام شود که ذیل مجموعه سپاه این کار انجام شد.

 

وی گفت: از همان روز هر سال که 17 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی است به تبع آن اقدام های خوبی در کل کشور انجام می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط