1401/02/14-15:09

احمد مرادی: اشتغال، مسکن و درمان مهمترین دغدغه خانواده ایثارگران است

احمد مرادی: اشتغال، مسکن و درمان مهمترین دغدغه خانواده ایثارگران است

نماینده مردم بندرعباس، میناب، قشم، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین دغدغه و مشکل خانواده های شهدا و ایثارگران در هرمزگان، اشتغال، مسکن و درمان خانواده هاست.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد مرادی ظهر روز چهاشنبه در جلسه شورای اداری قشم که با حضور معاون وزیر و ریییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، بیان کرد: امیدواریم موضوع اشتغال خانواده ایثارگر با توجه به روحیه انقلابی گری و مردمی این دولت، این مشکل یک بار برای همیشه حل شود و این میزان شتغال، زیبنده لاینحل یودن آن نیست.

 

وی اظهار داشت: قشم می تواند با ظرفیتی که دارد، مشکل اشتغال منطقه را حل کند؛ اما کم کاری ها باعث شده هنوز جامعه ایثارگر نتوانند وضعیت اشتغال را به سامان برسانند.

 

نماینده مردم بندرعباس، میناب، قشم، حاجی آباد و خمیر گفتک امیدواریم از ظرفیت جوانان و فرهیختگان هرمزگان در هیات های مدیره در مناطق آزاد و سایر ادارات استفاده شود تا با توانی که سراغ داریم بتوانیم در این شهرستان کارهای جاودانی را رقم بزنیم.

 

وی ادامه داد: انتظار و توقع هست مردم این است که دولت سیزدهم کار کند و خواسته ها و مطالبات مردمی که در سفر ریاست محترم جمهور مطرح شده به انجام برسد.

 

شهرستان قشم در جنوب استان هرمزگان 21 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط