1401/02/10-12:48

اعزام دو هرمزگانی به رقابت های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان برزیل

اعزام دو هرمزگانی به رقابت های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان برزیل

دو هرمزگانی در قالب اولین گروه از کاروان ورزشهای ناشنوایان کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی۲۰۲۱ ناشنوایان، تهران را به مقصد برزیل ترک کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، دو هرمزگانی در قالب اولین گروه از کاروان ورزشهای ناشنوایان کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی۲۰۲۱ ناشنوایان، تهران را به مقصد برزیل ترک کردند.

 

نورالدین سلیمانی به عنوان ورزشکار در تیم فوتبال و فریدون الهامی به عنوان سرمربی تیم والیبال ساحلی در تیم ملی ناشنوایان کشورمان حضور دارند.

 

فوتبالیست های ناشنوا درگروه B با تیم‌های برزیل، ایتالیا، هلند و کامرون هم گروه هستند و اولین دیدار خود در امروز ۱۰ اردیبهشت ماه به مصاف تیم ایتالیا خواهند رفت.

 

 فریدون الهامی نیز از مربیان مطرح کشورمان در رشته والیبال نیز کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان که با شعار «موفقیت در سکوت» دراین دوره از المپیک حضور خواهند داشت، همراهی می‌کند.

 

۱۱۸ کشور در این المپیک حضور دارند که بازی‌ها از ۱۰ تا ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر «کاسیاس دوسول» برزیل برگزار می‌شود.

 

کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران با نام «صدای ایران و با یاد سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با ۷۵ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی تیراندازی، جودو، تکواندو، کاراته، کشتی آزاد و فرنگی، دوومیدانی، فوتبال ووالیبال ساحلی به این مسابقات اعزام شدند.

 

 



نظرات

captcha

اخبار مرتبط