1401/02/10-13:45

پروژه آبرسانی به روستای رضوان از خط ملی انتقال آب خلیج فارس افتتاح شد

پروژه آبرسانی به روستای رضوان از خط ملی انتقال آب خلیج فارس افتتاح شد

با حضور استاندار هرمزگان طرح آبرسانی از خط انتقال آب خلیج فارس به روستای رضوان از توابع بخش فین با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز،  صبح امروز با حضور استاندار و نمایندگان هرمزگان، طرح تامین آب روستای رضوان از توابع بخش فین از خط انتقال آب شیرین کن خلیج فارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

طرح آبرسانی به روستای رضوان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به سرانجام رسید و جمعیت 7 هزار نفری این منطقه از این به بعد به آب آشامیدنی سالم دسترسی خواهند داشت.

معضلات و قطعی مداوم و نبود آب در روستای رضوان با جمعیت ۷ هزار نفری که ساکن این منطقه هستند موجب بروز مشکلاتی شده بود که با بهره‌برداری از این پروژه که از انشعاب‌گیری از پروژه ملی انتقال آب از خلیج فارس صورت گرفته، به نتیجه رسیده است.

استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور و اعتبارات ویژه‌ای که در سفر آیت الله رئیسی به هرمزگان تخصیص و با پیگیری‌هایی که انجام شد خوشبختانه امروز توانستیم این خواسته به حق و عمومی منطقه را تامین کنیم‌ تا مردم بتوانند از این آب با کیفیت و مناسب بهرمند شوند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: از همه مدیران و پیمانکاران عزیز که ما را همراهی کردند بخصوص شورای منطقه که مطالبه گری کردند و وقت گذاشتند تا بتوانیم هرچه زودتر این پروژه را به بهره‌برداری برسانیم تشکر و قدرانی ویژه می‌کنم.

آبرسانی به فین و سرزه از خط ملی خلیج فارس؛ بزودی

وی ادامه داد: تامین آب و آبرسانی به مناطق سرزه و فین در اولویت‌های بعدی ما هستند و باید هرچه زودتر مخزن ساخته شود تا بتوانیم آبرسانی به این دو منطقه را نیز به بهره‌برداری رسانده و مشکل فین نیز برطرف شود.

دوستی گفت: در همین هفته پروژه‌هایی هم در خصوص آب و حل مشکلات آبی در دست بهره‌برداری داریم یکی از طرح‌ها مسئله آبرسانی به جزیره هرمز است که ان شاء الله مشکل این جزیره حل خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: آب و آموزش در اولویت من بوده در همان ابتدا نیز گفته‌ام و تاکید من بر این دو موضوع مهم است و تمام توانم را برای این دو موضوع مهم خواهم گذاشت تا هر چه زودتر بتوانیم مشکل آبی استان بر طرف کنم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط