1401/02/10-16:44

بازهم مشک ماری و باز هم کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان

بازهم مشک ماری و باز هم کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در آبهای هرمزگان

جانشین مرزبانی هرمزگان ازشناسایی وکشف محموله های سوختی قاچاق طی در مرزهای آبی خلیج فارس خبرداد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار عبدالله لشکری ظهر امروز درتشریح این خبرگفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت  وباتوجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق براقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها وشبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه دردستورکار این پایگاه قرارگرفت.

 

وی درادامه از کشف محموله سوخت قاچاق در قشم و سیریک خبرداد و افزود: دراین راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاشهای شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان هرمزگانی تعدادی از قاچاقچیان  سوخت که اقدام به قاچاق می کردند را شناسایی وتحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

 

جانشین مرزبانی هرمزگان  بیان داشت: یا اقدام به موقع مرزبانان و طی دو عملیات جداگانه در آبهای قشم و سیریک، دو  مشک ماری شکل حاوی 142هزار و 200لیتر سوخت قاچاق ازنوع گازوئیل به ارزش 34میلیارد و 544 میلیون ریال نیز کشف شد.

 

سردار لشکری  با اشاره به اینکه دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد : مرزبانان هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه باپدیده سازمان یافته قاچاق اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه را درمناطق ساحلی ودریایی را نخواهد داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط