1401/01/31-10:11

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای کامل آسفالت شهرستانهای غرب هرمزگان

تخصیص ۵۰ میلیارد تومان برای اجرای کامل آسفالت شهرستانهای غرب هرمزگان

نماینده مردم غرب هرمزگان از تخصیص ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جهت اجرای کامل آسفالت شهرستانهای بندرلنگه، بستک و پارسیان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: در پی مذاکرات و مکاتبات با نیکزاد ریاست محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بنا شد ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی جهت اجرای کامل آسفالت شهرستانهای بندرلنگه، بستک و پارسیان اختصاص یابد.

 

وی افزود: دهیاران و مسؤولان محلی در هر سه شهرستان غرب هرمزگان همکاری خوبی با بنیاد مسکن دارند و لذا از بنیاد مسکن خواستیم تا با توجه به عواید بالای بنیاد مسکن از محل اجرای طرح‌های هادی در مناطق مختلف، نسبت به هزینه‌کرد اعتبارات عایدی برای بهبود وضعیت آسفالت روستایی اقدام شود.

 

به گفته دبیر کمیسیون عمران، در برخی از مناطق روستایی زیرسازی، لبه‌گذاری، ابنیه فنی و سایر اقدامات انجام شده اما متاسفانه به جهت عدم توان مالی امکان مشارکت در بخش آسفالت وجود ندارد و انتظار میرود علاوه بر قیر رایگان، در اجرای کامل آسفالت از منابع در اختیار ملی به حوزه غرب هرمزگان تخصیص یابد که با طرح این موضوع با رییس بنیاد مسن کشور، دستورات لازم برای این منظور کسب شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط