1401/01/24-20:34

بلندترین پرچم هرمزگان در قشم بر افراشته شد

بلندترین پرچم هرمزگان در قشم بر افراشته شد

بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی در استان هرمزگان با ارتفاع 70 متر از سطح زمین با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در جوار خلیج همیشگی فارس در قشم به اهتزار درآمد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: خرسندیم در ماه رمضان و در جوار خلیج فارس اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی را با جمع گسترده ای از مسئولان شهرستان قشم به نظاره نشستیم.

 

افشار فتح الهی بیان کرد: با توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هم اینک توانسته ایم به اقتدار در منطقه دست یابیم تا از هر نقطه خلیج فارس این پرچم مقدس قابل مشاهده باشد.

 

وی ادامه داد: در فاز بعدی یک پرچم دیگر نیز در جزیره هنگام نصب خواهد شد تا با افتخار عزتمندی ایران اسلامی را در آب های و جزایر قشم ببینیم.

 

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: این سازه به ارتفاع بیش از 70 متر با 11 تکه 7 متری ساخته شده که در هم فرو رفته و یک سازه 6 در 6 متری نیز فوندانسیون این سازه را تشکیل داده است.

 

شاهد ملازم اعتبار ساخت این پروژه را 8 میلیارد ریال برشمرد و افزود: طول پرچم 20 و عرض آن 10 متر بوده و جنس فلز آن نیز با توجه به شرایط آب و هوایی از آهن گالوانیزه ساخته شده است.

 

وی ادامه داد: نصب و اجرای این سازه، بسیار پیچیده بود و تنها در دو شهر تهران و مشهد، شاهد نصب پرچم هایی بلندتر از این سازه هستیم.  

نظرات

captcha

اخبار مرتبط