1401/01/18-12:10

افزایش 30درصدی مصرف سوخت در نوروز در هرمزگان

افزایش 30درصدی مصرف سوخت در نوروز در هرمزگان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: مصرف سوخت در هرمزگان در نوروز امسال 30 درصد افزایش داشته است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، فضل اله اکبری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در نوروز امسال بعلت افزایش چشمگیر ورود مهمانان نوروزی به جزیره کیش، خدمات رسانی در بسیاری از بخش های خدماتی از جمله تامین آب آشامیدنی، اسکان مسافرین و بخش فاضلاب و … با مشکل مواجهه گردید و این در حالی بود که تامین سوخت کیشوندان و مسافرین از طریق مجاری عرضه سوخت به خوبی انجام گرفت.

 

وی افزود: تخصیص و تامین سوخت بخش تفریحات دریایی و کلوپهای تفریحی، تامین سوخت بیش از ۱۲۵۰ فروند هواپیمای مسافری در مدت ۲۵ روز تعطیلات نوروزی (۲۵ اسفند تا پایان روز جاری)، حمل و تحویل مقدار یک میلیون لیتر سوخت نفتگاز برای مصرف نیروگاه جنوب (ماهتاب) کیش از جمله این اقدامات بود.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان عنوان کرد: تامین سوخت نیروگاهی شرکت آب و برق کیش و همزمان تخصیص و تحویل سوخت به سایر مصرف کنندگان اعم از هتل ها و مراکز پذیرایی، نانوایی ها، صنایع و پروژه های عمرانی که در ایام عید فعال بودند بصورت مستمر و به موقع و بی وقفه توسط همکاران سخت کوش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان به انجام رسید.

 

اکبری تأکید کرد: مصرف سوخت در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در همه بخش‌های مصرف با افزایش ۳۰ درصدی و بیشتر مواجهه بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط