1401/01/09-16:31

کشف 471 کیلو مواد افیونی در بستک

کشف 471 کیلو مواد افیونی در بستک

فرمانده انتظامی هرمزگان از اشرافیت و توان بالای عملیاتی پلیس و کشف 471 کیلو موادمخدر از نوع تریاک در شهرستان بستک خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری امروز بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان بستک از فعالیت قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی موادافیونی در محور جناح مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

 

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی ضمن شناسایی دقیق محل مورد نظر از زمان دقیق جابه جایی مواد مطلع و با هماهنگی مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: عوامل انتظامی این شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی و خودروهای عبوری به دو دستگاه خودروی پژو مشکوک که یک دستگاه خودروی پژو با سرعت عمل مأموران متوقف و خودروی دیگر به محض رؤیت مأموران از محل متواری شد که در یک عملیات ضربتی و پلیسی، پس از تعقیب و گریزی کوتاه قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو از محل متواری شدند.

 

سردار جعفری با اشاره به دستگیری یک متهم و توقیف دو خودرو در این عملیات، تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی 471 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه هویت سایر قاچاقچیان نیز شناسایی و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: پلیس با قاطعیت نسبت به برخورد و مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه اقدام می‌کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط