1401/01/06-10:02

جزییات آتش سوزی یک ساختمان ۴طبقه در قشم

سحرگاه روز شنبه 6 فروردین ماه یک کارگاه نجاری واقع در طبقه همکف یک واحد مسکونی دو طبقه چوبی در شهرک الهیه قشم طعمه حریق شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، رییس اداره آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام حریق 4:18 صبح، بلافاصله تیم آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم  به محل اعزام شده مشغول عملیات اطفا شدند.

وی ادامه داد: چهار دستگاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه شهر قشم و دو دستگاه حمایتی از ایستگاه درگهان و همچنین ماشین های آبرسان از فضای سبز و شرکت آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم، شرکت نفت فلات قاره و یکی از دهیاری ها با حضور 20 نیروی آتش نشان طی موفق به مهار کامل حریق شدند.

 

به گفته رییس اداره آتش نشانی سازمان منطقه آزاد قشم، با توجه وجود کارگاه نجاری و حجم بالای چوب، چسب و رزین در انبار این مجموعه و حجم بالای آتش سوزی صورت گرفته، خسارت‌هایی به برخی ساختمان های همجوار نیز وارد شده است.

فریدونی در پایان با بیان اینکه علت حادثه همچنان در حال بررسی است و نتیجه آن در کوتاه ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد، افزود: پس از مهار کامل آتش عملیات لکه گیری توسط نیروهای آتش نشانی در حال انجام است.

در پی این حادثه‌ ۸ نفر مصدوم شدند که بصورت سرپایی درمان شده و فردی اکنون در ارتباط با این آتش سوزی بستری نیست.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط