1400/12/26-21:57

محمد مُرودی سرپرست فرمانداری بندرعباس شد

محمد مُرودی سرپرست فرمانداری بندرعباس شد

محمد مرودی فرمانده پیشین سپاه بندرعباس به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب و معارفه شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، جلسه تودیع عزیزاله کناری و معارفه محمد مُرودی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بندرعباس عصر امروز با حضور احسان کامرانی سرپست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان برگزار شد.

 

در این مراسم احسان کامرانی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) و تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند عزیزاله کناری، گفت: برخی از افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به خدمتگزاری مردم مشغول شوند و شرایط به‌گونه‌ای برای این افراد فراهم می‌شود که در چارچوب نظامی که احکام حیات بخش و فروزان اسلامی در آن حاکم است، خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری بیان داشت: از جناب آقای کناری به جهت خدمات ارزشمندی که در مدت مسوولیت‌شان برای شهرستان کشیدند و خدمت به مردم، کمال تشکر را دارم؛ این ذخیره ای است برای کسی که می‌خواهد خودش را قضاوت کند و رضایت الله بالاترین چیزی است که پشتوانه راه انسان باشد.

 

کامرانی از سرپرست جدید فرمانداری بندرعباس نیز به عنوان نیرویی یاد کرد که با تجربه، خوش خلق و شناخته شده است که هم سابقه مدیریت در حوزه های عمرانی و وزارت دفاع را در کارنامه خود دارد و در واقع یکی از برترین مدیران است که امیدواریم باحضور وی، شهرستان بندرعباس توسعه بیشتری یابد. 

 

در پایان از زحمات جناب آقای «عزیزاله کناری» سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس با اهدای لوحی از طرف مقام عالی استان تقدیر و «محمد مرودی» با حکم استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرعباس معارفه شد.

 

دو ماه پیش استاندار هرمزگان در حکمی علی علی نژاد را به عنوان سرپرست فرمانداری بندرعباس منصوب کرد که بدلیل عدم موافقت سازمان مطبوع وی با انتقال نامبرده، وی در این پست مشغول خدمت نشد.

 

محمد مُرودی فرماندهی سپاه بندرعباس و قشم را نیز در کارنامه دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط