1400/12/16-20:25

13 طلبه رودانی ملبس شدند

13 طلبه رودانی ملبس شدند

در مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در هرمرگان، امام جمعه رودان و جمعی از طلاب و روحانیون مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه رودان برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم در رابطه با جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین جهادی فوری و فریضه است و نباید در تببین آن درنگ کرد.

 

حجت الاسلام محمد عبادی زاده خطاب به طلاب حوزه علمیه افزود: دشمنان در پی تخریب چهره رهبر معظم انقلاب هستند و شما نباید اجازه دهید دشمنان به اهداف خود برسند و نباید در جامعه سکوت کنید.

 

وی تصریح کرد: نظام سلطه جهانی در حال فروپاشی است و باید این موضوع را به جامعه تبیین کنید.

 

امام جمعه بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی جبهه ی گسترده ای را باز کرده که به نام جبهه مقاوت معروف است و دشمنان در پی تخریب این جبهه هستند و شما باید این جبهه را برای مردم تببین کنید.

 

حجت الاسلام عبادی زاده خاطر نشان کرد: حوادث انقلاب را دیگران با تفکرات خود و با ماهواره ها و فضای مجازی برای نسل جوان تفسیر می کنند و باید شما واقعیت ها را برای نسل جوان تبیین کنید.

 

وی اظهار داشت: حقیقت رژیم منحوس پهلوی را جور دیگری بیان می کنند و باید واقعیت ها توسط شما به جوانان انتقال پیدا کند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه عدالت خواهی را تبدیل به مطالبه کنید و اجازه ندهید که دشمن میدان را به دست بگیرد گفت: در رابطه با جهاد تبیین فعالیت کنید و روایتگری دوران دفاع مقدس باید انجام شود چرا که دشمنان نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه می دهند و دشمنان دل مردم را خالی می‌کنند.

 

حجت الاسلام عبادی زاده خاطرنشان کرد: در حوزه علمیه رودان بیش از ۱۶۰ طلبه در سطح یک و دو و همچنین سطح تخصصی کلام مشغول به تحصیل هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط