1400/12/15-19:54

تاسی به شهدا رمز پاسداری از انقلاب است

تاسی به شهدا رمز پاسداری از انقلاب است

مسئول بسیج رسانه هرمزگان گفت: تاسی به شهدا و حرکت در مسیر ولایت رمز پاسداری است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز،  پاسدار محمدرسول جلالی مسئول بسیج رسانه سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان اظهار کرد: پاسداری از حریم ولایت یک رسالت است که برای صیانت از انقلاب اسلامی اصلی کلیدی بشمار می‌رود و جز با تبعیت از ولایت نمی‌توان به سعادتمندی رسید.

 

وی با بیان این پشتیبانی از ولایت فقیه فصل مشترک تمامی وصایای شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است، افزود: بی تردید شاکله ی محوری انتخاب روز میلاد امام حسین (ع) و نامگذاری، تجلی یافتن ابعاد بلند و درخشان اندیشه، نگاه، مدیریت، سیره و رفتار حسینی در زاوایا و ابعاد مختلف نهاد انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعیین شایستگی های خدشه ناپذیر پاسداری با عنایت ویژه به این منشور محکم و تحریف ناپذیر است.

 

مسئول بسیج رسانه هرمزگان عنوان کرد: رهروان و دلدادگان این طریق نور به یک بعد و یک مأموریت، محدود نمی شوند بلکه در عرصه گاه‌های مختلف، توان امیدآفرین خود را عرضه می کنند که گذشته و اکنون سپاه عزیز به خوبی، تأیید کننده این مدعاست.

 

به گفته سرهنگ جلالی، علم، فرهنگ، هنر، سازندگی و امنیت آفرینی سرشار از اقتدار، ره‌آورد راهی است که با اعتنا به شاخص‌های والای حسینی در سازمان و ساختار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جا و جان گرفته و عناصر مبارکی همچون عزّت، شجاعت، شهامت، آزادمردی و دلاوری شاکله و بنیاد آن را ایجاد کرده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط