1400/12/13-14:27

امام حسین (ع) الگوی جهاد تبیین است/ پاسداران در همه شرایط کنار مردم بوده‌اند

امام حسین (ع) الگوی جهاد تبیین است/ پاسداران در همه شرایط کنار مردم بوده‌اند

امام‌جمعه بندرعباس گفت: امام حسین (ع) الگوی جهاد تبیین است و در همه حال مراقب توطئه دشمن باشیم.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با توصیه به صدقه دادن و صلوات فراوان و طلب استغفار در شعبان، اظهار کرد: شعبان ماه رسول خدا است. رجب دالان شعبان و شعبان دالان ورود به رمضان است.

 

وی افزود: در هفته نیکوکاری نیز قرار داریم و شبکه نیکوکاری در سراسر استان در حال تاسیس است و کمک به کمیته امداد در تقویت این شبکه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: ولادت با سعادت سید الشهدا و حضرت ابوالفضل را نیز در پیش داریم و سید الشهدا مصداق جهاد با نفس است که در مساله عاشورا از تبیین نیز غافل نشد و اجازه سواستفاده را از دشمن نیز گرفت.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با بیان این که در هر ماجرایی باید مراقب سواستفاده دشمن بود، خاطرنشان کرد: جهاد تبیین را باید از امام حسین (ع) بیاموزیم و همه برای تحقق آن پای کار بیاییم.

 

وی در تجلیل از نقش پاسداران امروز، تناسب این روز را بسیار معنادار برشمرد و بیان داشت: سپاه در همه میدان‌های خدمت به مردم پای کار بوده‌اند و جا دارد از شکوه جانبازی عزیزان جانبازمان را که مصداق شهید زنده‌اند، تجلیل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اضافه کرد: درگیری و جنگ میان اوکراین و روسیه، ما موضع‌مان مشخص است و جنگ هیچ گاه مقدم بر دیپلماسی نیست اما آنی که تحریک کرد، آمریکایی‌ها بودند که با آوردن ناتو به مرزهای روسیه، عملا به آتش جنگ دامن زدند و محرک این حرکت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها بودند که امروز دایه دلسوزتر از مادر شده‌اند.

 

وی تاکید کرد: غربگرایانی که امروز توصیه پشتیبانی و محکومیت جنگ دارند، در ماجرای یمن و سوریه و عراق چرا سکوت کرده‌اند؟ 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط