1400/12/14-19:11

کشف 1300 کیلو تریاک در جاسک

کشف 1300 کیلو تریاک در جاسک

با هوشیاری و تلاش ضربتی ماموران انتظامی جاسک ، قاچاقچیان در انتقال یک تن و 304 کیلو تریاک در این شهرستان ناکام ماند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان عصر امروز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در اجرای طرح اقتدار و تشدید مقابله با قاچاق مواد مخدر ، با بهره گیری از شیوه های پلیسی و کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر  از  جنوب کشور به و تحویل در منطقه ساحلی  بیاهی  از توابع جاسک مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری پایگاه دریابانی شهرستان پس از تعقیب و مراقبت های لازم و گشت زنی های هدفمند و  مستمر در محورهای فرعی و مسیر های تردد قاچاقچیان در حوزه لیردف با مداد امروز  خودرو مورد نظر را شناسایی  و دستور توقف دادند .

 

این مقام انتظامی اظهار داشت: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی متهم عرصه را برخود تنگ دیده وبا رها کردن خودرو و با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه و تاریکی شب متواری شد.

 

سردار جعفری با بیان اینکه در این عملیات در بازرسی از خودرو توقیفی یک تن و 304 کیلو تریاک کشف شد اظهار داشت : ضمن شناسایی متهم متواری ،خودرو به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان انتقال وتلاش ماموران برای دستگیری متهم ادامه دارد.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، از این پس مجرمان در امان نبوده و بدون اغماض و با قاطعیت تمام با سوداگران برخورد می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط