1400/12/02-17:42

ارائه ۳۲۰۰ خدمت دندانپزشکی صحرایی توسط قرارگاه مدینه منوره در طولا

ارائه ۳۲۰۰ خدمت دندانپزشکی صحرایی توسط قرارگاه مدینه منوره در طولا

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور گفت: بیش از 3 هزار و 200 نفر از خدمات ارائه شده در دندانپزشکی صحرایی جزیره قشم که توسط قرارگاه مدینه منوره سپاه راه‌اندازی شد، استفاده کردند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، جلال عادلی مسئول گروه جهادی منتظران ظهور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم بیان کرد: دندانپزشکی صحرایی به مدت 5 روز در روستای طولا برپا و روزانه به بیش از 500 نفر خدمات ترمیم، عصب کشی، جراحی دندان، درمان ریشه، درمان تخصصی دندانپزشکی کودکان و رادیوگرافی تشخیصی ارائه شد.

 

وی ادامه داد: از هشتم تا 13 اسفندماه نیز در یکی از روستاهای غربی قشم دندانپرشکی صحرایی راه‌اندازی می شود تا مردم غرب جزیره بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

 

به گفته دکتر عادلی پارسال جزیره هرمز هدف‌گذاری شده بود و امسال نوبت ارائه خدمات به مردم جزیره قشم هست و درآینده‌ای نزدیک هم مردم جزیره هنگام می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

 

وی بیان داشت: در این طرح 30 دندانپزشک و 20 دستیار دندانپزشک حضور دارند.

 

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور گفت: به دلیل هزینه‌های بالای دندانپزشکی و عدم آگاهی از مسائل بهداشتی، مشکلات مربوط به بهداشت دهان و دندان در جزیره قشم تقریبا دو برابر حد عادی است و امیدواریم بتوانیم با استمرار اینگونه برنامه‌ها، بخش زیادی از این مشکلات را حل کنیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط