1400/11/29-20:35

اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان

اعلام زمان اجرای رتبه بندی معلمان

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه‌بندی از ابتدای سال جدید اجرا می شود و تلاش می‌کنیم این لایحه با کیفیتی که مد نظر فرهنگیان است، عملیاتی شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در نشست با فرهنگیان دشتستان اظهار داشت: با مطالبه نمایندگان ملت، لایحه رتبه‌بندی توسط دولت قبل به مجلس تحویل شد در حالی که منابع مالی آن مشخص نبود.

وی اظهار کرد: رتبه‌بندی از ابتدای سال جدید اجرا می شود و تلاش می‌کنیم این لایحه با کیفیتی که مد نظر فرهنگیان است، عملیاتی شود.

رضایی خاطرنشان کرد: در مجلس و دولت هیچ کس مخالف اجرای رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان نیست اما واقعیت این است که بودجه سالیانه باید صرف همه هزینه‌های جاری و عمرانی کشور شود.

وی مطالبه افزایش حقوق توسط گروه‌های مختلف را دومینوی خطرناکی دانست و افزود: رییس جمهور دغدغه بهبود دستمزد همه کارمندان دولت را دارد به همین دلیل بر اجرای نظام هماهنگ پرداخت تاکید دارند.

رضایی ادامه داد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان باید محل پرورش و تربیت معلم باشد و حتی مستخدمان ماده ۲۸ و کسانی که تبدیل وضعیت شده‌اند، باید در این دانشگاه آموزش ببینند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: مطالبات فرهنگیان این شهرستان را از طریق وزیر آموزش و پرورش پیگیری می‌کنم./فارس

نظرات

captcha

اخبار مرتبط