1400/11/28-21:47

استانداری هرمزگان لیست حقوق مدیرانش را منتشر کرد+جزییات

استانداری هرمزگان لیست حقوق مدیرانش را منتشر کرد+جزییات

استانداری هرمزگان در اعلام پیوستن به سامانه شفافیت، لیست حقوق مدیرانش را منتشر کرد. البته این احکام حقوقی است و مزایا و اضافه‌کار و سایر موارد در آن نیامده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، استانداری هرمزگان در اعلام پیوستن به سامانه شفافیت، لیست احکام حقوقی استاندار، معاونان و مدیران کل ستادی خود را در سایت استانداری به آدرس http://hormozgan.ir/index.aspx?siteid=3&&siteid=3&pageid=1808 در دسترس عموم قرار دارد.

البته این مبالغ احکام حقوقی است و مبالغی همچون اضافه‌کاری و دیگر مزایا و پرداختی‌ها در آن نیامده است.

استاندار هرمزگان و معاونانش چقدر حقوق می‌گیرند؟

بر اساس لیست منتشر شده آخرین احکام حقوقی، مهدی دوستی استاندار ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و علی رئوفی معاون سیاسی ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار در احکام حقوقی‌شان ثبت شده است.

  رضا مدرس معاون امور عمرانی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار و خاکی نهاد سرپرست معاونت توسعه ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار حکم حقوقی دارند.

علی فیروزی معاون اقتصادی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار حکم حقوقی داشته‌اند.

جالب اینکه نرگس منتظری تختی سرپرست اداره کل امور بانوان استانداری هرمزگان از استاندار و معاون‌شان حکم حقوقی بالاتری معادل ۱۶میلیون و ۱۴۰ هزار تومان دارد که احتمالا بدلیل مامور بودن او از فولاد هرمزگان به استانداری است و برای حبیب بهادری سرپرست بازرسی استانداری نیز ۱۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به عنوان حکم حقوقی ثبت شده است.

منبع: فارس

 

 

نظرات

captcha
  • حسین 2 اسفند

    همش الکیه مردم و بلانصبت خر فرض کردن

اخبار مرتبط