1400/11/29-14:55

امام جمعه بندرعباس: مذاکره‌کنندگان ما مراقب توطئه صهیونیست‌ها باشند/ دولت و مجلس زخم کهنه صدور مجوزها را حل کنند

امام جمعه بندرعباس: مذاکره‌کنندگان ما مراقب توطئه صهیونیست‌ها باشند/ دولت و مجلس زخم کهنه صدور مجوزها را حل کنند

امام جمعه بندرعباس گفت: در مذاکرات وین امروز ایران با یک بسته محتوایی مشخص پا به مذاکرات گذاشته و آمریکا بر سر یک دوراهی سخت است که هم نیاز به توافق دارد و هم نمی‌داند چگونه از مواضع خودش عقب بنشیند اما باید مراقب توطئه صهیونیست‌ها بود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: نگذاریم این ماه رجب بدون بهره‌مندی از فضایلش بگذرد. در این ماه شریف مناجات و بندگی را فراموش نکنیم و مناجات و راز و نیاز با خدا و سجده بر خدا آثار و برکات زیادی دارد.

 

وی با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: هم دولت و هم مجلس فکری به حال وضعیت صدور مجوزها بکنند تا مردم بیچاره این وضعیت نشوند و این یک زخم کهنه در کشور ما است و باید قوا فکری به حال این وضعیت کنند و فرآیند صدور مجوزها را کوتاه کند.

 

امام جمعه بندرعباس بیان داشت: شنیدم که دولت در صدد راه اندازی یک سامانه است که جواب استعلامات فوری داده شود و صدور مجوزها سرعت بگیرد که کار خوبی است.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه‌های نماز جمعه به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره و بیان داشت: در میان اقشار گوناگون، روحانیت در مقایسه با جمعیتش، بیشترین شهید را داده است و در همین بندرعباس یک مدرسه روحانیت به جبهه‌ها رفتند و ۳۵ شهید دادند.

 

وی با تبریک روز مهندس، ادامه داد: ما در این زلزله اخیر در هرمزگان، زحمات و تلاش‌های مهندسان‌مان را دیدیم که کمترین آسیب رسید و مهندسان ما در استحکام بناها دقت هرچه بیشتری داشته باشند و این برای روستاها خیلی مهم است.

 

عبادی‌زاده از اقدامات خیر در زمینه امور مهندسی در حوزه بسیج مهندسان نیز تجلیل کرد.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان به آمار پایین رشد جمعیت کشور اشاره و گفت: اگر خدای ناکرده هر خانواده‌ای ۲ فرزند داشته باشند، رشد ما ضفر است چون با مرگ پدر و مادر عملا فقط دو نفر بجای آنها باقی می‌ماند و اگر یک بچه داشته باشند، رشد جمعیت منفی می‌شود و تاکید رهبر معظم انقلاب بر مساله جمعیت بدلیل حفظ ریشه‌های تمدنی و سلامت خانواده و تداوم این کشور است.

 

وی همچنین از مردم خواست تا کرونا را دست کم نگیرند و حتما واکسن تزریق کنند.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: در مذاکرات وین امروز ایران با یک بسته محتوایی مشخص پا به مذاکرات گذاشته و آمریکا بر سر یک دوراهی سخت است که هم نیاز به توافق دارد و هم نمی‌داند چگونه از مواضع خودش عقب بنشیند و لذا ما مذاکره‌کنندگان باید با درایت عمل کرده و با وارد آوردن یک شوک از ما امتیاز بگیرند و باید مراقب بازی‌های رسانه‌ای دشمن باشیم چون این رفتارها سابقه دار است ولی گرفتن ضمانت‌ها ضروری است.

 

وی به تقسیم کار اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در مذاکرات اشاره و بیان داشت: صهیونیست‌ها هم دنبال قاطی کردن خود در مذاکرات هستند اما بدانیم که آنها هیچ جایگاهی نزد ملت ایران ندارند.

 

امام جمعه بندرعباس در پایان گفت: فلسطینی‌ها در غزه و کرانه باختری مسلح شده‌اند و انتفاضه جدید سبب نابودی صهیونیست‌ها خواهد شد و اتصال کرانه باختری با غزه نویدبخش قدرت‌گرفتن انتفاضه پرشوری است که زمینه‌ای برای نابودی و دریوزگی صهیونیست‌ها خواهد شو و الیس الصبح بالقریب.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط