1400/11/13-21:56

یامین پور: حمایت از پروژه‌های مهارت آموزی از سوی وزارت ورزش و جوانان

یامین پور: حمایت از پروژه‌های مهارت آموزی از سوی وزارت ورزش و جوانان

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ما در مجموعه وزارتخانه یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خودمان را رسیدگی به مشکلات جوانان و کمک به توانمندسازی آنان بخصوص در زمینه آموزش قرار داده‌ایم.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، وحید یامین پور معاون وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در دیدار اعضای مجمع خیرین ازدواج جوانان هرمزگان اظهار کرد: جهیزیه موضوع کلیدی در مجمع خیرین است که می بایست به آن توجه ویژه ای داشت.

وی ضمن تشکر از مجمع خیرین ازدواج جوانان استان خاطرنشان کرد: امروز صبح با استاندار هرمزگان نشستی داشتیم که انشالله گامهای اثرگذاری را بتوانیم برای جوانان استان برداریم.

 

یامین پور با اشاره به اینکه مسئله جهیزیه را در مبحث ازدواج نباید کوچک بشماریم، افزود: جهیزیه بحث کلیدی در مجمع خیرین ازدواج است که از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا بسیاری از زندگی‌های امروزی بدلیل نداشتن جهیزیه با شکست مواجه شدند و یک خلا است که باید به این مورد توجه بیشتری شود.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان خطاب به اعضای مجمع خیرین ازدواج جوانان تاکید کرد: ما در مجموعه وزارتخانه یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خودمان را رسیدگی به مشکلات جوانان و کمک به توانمندسازی آنان بخصوص در زمینه آموزش قرار داده‌ایم.

 

وی با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت جوانان کشورمان در حوزه‌های مختلف، عنوان داشت: در استان هرمزگان مرکز منش را در اختیار داریم که در دوره‌های مختلف با آموزش ۱۰۰۰نفر در یکسال یک ظرفیت برای تقویت بسترهای ذهنی جامعه جوان کشورمان بشمار می‌رود.

یامین پور با اشاره به بازدید امروزش از مرکز منش جهاد دانشگاهی بندرعباس، گفت: جوانانی در حوزه گردشگری، صنایع دریایی و شیلات ایده داشتند و کارآفرینی کرده بودند و ایده آنها تبدیل به بازار و تجاری سازی می شود که برخی از آنها در بازارهای خارجی در حوزه خلیج فارس نیز تجاری سازی شده و این یعنی فرصت‌های لازم در این بستر برای پرورش و رشد وجود دارد که اگر پر و بال کافی به آنها داده شود، می‌توان افق‌های روشنی را پیش روی خلق و تجاری سازی این ایده‌ها دید.

 

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: ما می بایست این چرخه را کامل کنیم زیرا هرکاری از هر فردی برنمی‌آید و لذا در همین راستا نیز از پروژه‌های مهارت آموزی در ۱۳ استان حمایت مالی را انجام می دهیم که و فضا و امکانات از جهاد دانشگاهی است  و حمایت مالی را وزارت ورزش و جوانان برعهده دارد.

در این دیدار، امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در خصوص اهمیت حمایت از مجمع خیرین ازدواج در کمک جهیزیه افراد نیازمند با حفظ عزت و کرامت جوانان مطالبی بیان کرد.

همچنین یامین پور در پایان در خصوص حمایت از پیشبرد اهداف مجمع در خصوص احداث مجموعه چندمنظوره و واگذاری زمین در شهر بندرعباس و دیگر شهرهای استان اعلام حمایت کرد تا پروژه مذکور با اطلاعات و دفاعیه طرح به وزارتخانه ارسال و فورا مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط