1400/11/04-11:35

جزئیات برنامه‌های ۱۲بهمن در هرمزگان اعلام شد

جزئیات برنامه‌های ۱۲بهمن در هرمزگان همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی از سوی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان اعلام شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت‌الاسلام محمد ایمانى سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان ضمن اعلام برنامه‌های مراسم روز ۱۲بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: در این روز باشکوه مراسمات متنوعی از سوی تمامی کمیته‌های تشکیل داده شده در ستاد دهه فجر استان هرمزگان برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: از جمله برنامه‌های شاخص این روز می‌توان به برگزاری رژه موتورسواران از فرودگاه بین‌المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس تا گلزار شهدای این شهر در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با ورود تاریخی حضرت امام اشاره کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: در همین راستا همزمان با ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، بوق شناورها، کشتی‌ها و قطارها در سراسر استان به صدا در خواهد آمد.

 

حجت‌الاسلام ایمانی اضافه کرد: به‌همین مناسبت در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای استان مراسمات باشکوهی همزمان با ورود حضرت امام(ره) به کشور برگزار می‌شود.

 

رئیس ستاد دهه فجر استان هرمزگان در پایان گفت: نواختن زنگ انقلاب در یکی از مدارس شاهد شهرستان‌های استان به‌صورت نمادین با حضور مسؤولان محلی از دیگر برنامه‌های این روز عزیز است که در بندرعباس با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان و همچنین مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط