1400/10/28-10:48

باران سقف منازل رودان را فرو ریخت

عضو شورای شهرستان رودان گفت: در پی بارندگی‌های دو روز اخیر در رودان سقف و دیوار بسیاری از منازل در شهرستان رودان فرو ریخته است و مردم نیازمند کمک فوری هستند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مصیب داوری عضو شورای شهرستان رودان با اشاره به خسارت شدید بارندگی به منازل مسکونی در این شهرستان اظهار داشت: بنا به اعلام رسمی فرمانداری رودان بیش از ۵۰۰ منزل مسکونی در رودان تخریب شده اند که مشاهدات نیز این موضوع را تایید می کند.

وی ادامه داد: اغلب منازل آسیب دیده از بارندگی دچار فرو ریختن سقف و دیوار شده اند به گونه ای که ساکنین آنها به چادر های اسکان موقت پناه آورده اند.

داوری بیان داشت: با توجه به پیش بینی تدوام بارندگی طی دو روز آینده، زنگ هشدار برای بسیار منازل که در بافت فرسوده در این شهرستان قرار دارند نیز به صدا درآمده چراکه با بارندگی که داشته ایم این منازل هم اکنون مستعد فرو ریختن هستند.

عضو شورای شهرستان رودان با تقدیر از فعالیت های مسوولان شهرستان بویژه سرپرست فرمانداری رودان، هلال احمر و پای کار آمدن بسیج، سپاه و گروه های جهادی و مردمی و نهادهای حمایتی دیگر همچون کمیته امداد همت آنها را برای کمک رسانی قابل ستایش دانست و گفت: هجم خسارات و آسیب دیدگی‌ها بسیار بالاست و همچنان مردم  نیازمند کمک رسانی هستند.

وی خاطر نشان ساخت: ساکنان محلات قدیمی و قرار گرفته در بافت فرسوده شهر رودان همچنان در خطر سیل ریزش یقف منازل خود بر اثر بارندگی هستند.

وی ادامه داد: مردم در روستاهای مختلف شهرستان از جمله سرجوییه دچار آسیب و خسارات فراوانی شد اند و در کنار آن نیز واحد های مسکونی بسیاری در بخش های جغین و بیکاه و سایر روستاهای اوضاعی این چنینی دارند.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط