1400/10/25-20:03

سرپرست فرمانداری رودان معرفی شد/ سرپرست فرمانداری رودان: خادم و خدمت گذار مردم هستم

سرپرست فرمانداری رودان معرفی شد/ سرپرست فرمانداری رودان: خادم و خدمت گذار مردم هستم

آیین معارفه فرماندار شهرستان رودان با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، عصر امروز آیین معارفه فرماندار جدید شهرستان رودان با حضور علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، امام جمعه رودان، مدیران ستادی استانداری هرمزگان و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان رودان در سالن همایش فرمانداری رودان برگزار شد.

علی رئوفی در این آیین  اظهار داشت: دولت‌ها تغییر می کنند و تغییر نیروها و انتخاب افراد توانمند و هم سو طبیعی است قطعا  تغییر به هر نحوی به نفع جامعه است.

وی ادامه داد: قطعا نباید این تغییرات موجب اختلاف مابین گروه‌ها و احزاب شود. 

معاون استانداری هرمزگان بیان داشت:  حاکمیت نیازمند تعامل و همدلی است و قطعا فرماندار هم به تنهایی خود موفق نخواهد شد و باید مدیریت مشارکتی باشد.

رئوفی با بیان این که مدیران به ویژه فرمانداران در دو سال اخیر به نوعی مدیریت بحران کردند و از  بحث کرونا گرفته تا مشکلات حاصل از تحریم و گرانی‌ها واقعا آنها پای کار بودند.

وی تاکید کرد: اسباب مدیریت صعه صدر است که بتوان در پی آن  انتظارات و مطالبات مردمی را درک و رفع کرد و باید حتی کسانی که نقد کننده هستند مورد پذیرش قرار گیرند.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به ویژگی‌های فرماندار جدید شهرستان رودان، وی را نیروی متعهد و انقلابی معرفی کرد و گفت: رودان شهر علما و با مردمی ولایت دار است که قطعا در دوران جدید با کارها جهادی برای رفع مشکلات تلاش خواهد شد.

خادم و خدمت گذار مردم هستم

عبدالرضا سالاری سرپرست جدید فرمانداری رودان نیز در این آیین با قدردانی از حسن اعتماد استاندار هرمزگان اظهار داشت: بار امانت سنگین امروز بر عهده حقیر گذاشته شده  و از تمامی اقشار مختلف مردم و مسوولان در این راه تقاضای کمک دارم.

وی تصریح کرد: خادم و خدمت گذار  مردم هستم و بدور از رنگ بندی‌های سیاسی و جناحی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان ولایتمدار رودان تلاش خواهد شد.

سرپرست فرمانداری رودان ادامه داد: خط قرمزم منافع مردم است و برای خدمت رسانی به آحاد مردم شریف شهرستان بویژه خانواده معظم شهدا و نیازمندان گام خواهم برداشت.

سالاری خاطر نشان ساخت: با برنامه ریزی میان مدت و بلند برای توسعه شاخص های شهرستان برای خدمات رسانی به مردم تلاش خواهد شد.

وی ادامه داد: نقش اصحاب رسانه در این میان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان در راستای توسعه شهرستان و اجرای سیاست های دولت مردمی بسیار مورد نیاز است.

وی افزود: با اقدامات جهادی و انقلابی باید به مقابله با مشکلات پرداخت و اولین گام در این راه ایجاد یک وحدت همگانی با بهره گیری از تمامی ظرفیت در همه جناح های سیاسی است.

سالاری در ادامه  استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان را برای تحقق این امر ضروری دانست.

وی در پایان تاکید کرد: برای تحقق اهداف با تدوین یک برنامه راهبردی بدنبال رفع مشکلات و توسعه همه جانبه اقدام کرد تا روح تمامی شهدا نیز از این اقدامات راضی و خشنود باشد.

به گزارش فارس در این آیین از تلاش‌های مصطفی غلامپور قدر دانی و عبدالرضا سالاری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان رودان معرفی شد.

 

نظرات

captcha

اخبار مرتبط