1400/09/30-10:37

فرمانده جدید منطقه دوم نداجا در جاسک معرفی شد

در مراسمی با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناخدایکم عرشه فرامرز بمانی به عنوان فرمانده جدید منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی ارتش معرفی شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، امیر دریادار شهرام ایرانی روز دوشنبه در مراسم معارفه و تودیع فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک اظهار‌کرد: رمز موفقیت و سربلندی در مسؤولیت و انجام ماموریت‌های محوله سرلوحه قرار دادن توصیه‌های فرماندهی معظم کل قوا در کارها می‌باشد که امیدواریم فرماندهی جدید منطقه دوم دریایی ولایت و کارکنان تحت امر با توجه با این مهم بتوانند در کارها سربلند و موفق باشند.

وی همچنین برهم افزایی هرچه بیشتر و در کنار هم بودن مسوولان و قوای سه گانه و نیروهای مسلح با بکارگیری ظرفیت‌ها با بهترین آن‌ها در جهت رفع تهدید و تحریم و توطئه دشمنان این نظام مقدس اشاره و تاکید کرد.

 

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین نعمت حاکم بر این جامعه ی اسلامی که امنیت می‌باشد، اشاره کرد و از همه مهم تر حفظ و برقراری این نعمت بزرگ را به واسطه ی رهنمودهای پدرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب دانست.

در این مراسم ناخدایکم عرشه فرامرز بمانی به عنوان فرمانده جدید منطقه دوم دریایی ولایت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران جاسک معرفی و از خدمات امیر دریادار دوم کوروش محرابی فرمانده سابق این منطقه قدردانی شد.

استان هرمزگان دارای قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش و دو منطقه شامل منطقه یکم امامت دربندرعباس و دوم ولایت در جاسک است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط