1400/09/27-11:01

سوءتفاهم در آتش نشانی بندرعباس رفع شد/ مدیران مستعفی به سر کار خود بازگشتند

شهردار بندرعباس در نشستی با آتش نشانان این شهر که با حضور حجت الاسلام احمد عامری برگزار شد، سوءتفاهمات در مجموعه آتش نشانی را بررسی کرده و مدیران مستعفی به سر کار خود بازگشتند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در این باره اظهارداشت: با توجه به استعفای برخی از مدیران ایستگاه‌های آتش نشانی جلسه‌ای با حضور آنها و همچنین حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد عامری عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد و در آن بر رفع سو تفاهمات تاکید شد.

 

وی افزود: پس از دیدار و گفتگو با آتش نشانان در شهرداری مرکزی و رفع سوءتفاهم‌های به وجود آمده خوشبختانه شاهد بودیم که همه مدیران ایستگاه‌های آتش نشانی به محل کار خود بازگشته و خدمت را از سر گرفتند و همچنین سمت و جایگاه قبلی آنها نیز حفظ شد و در همان جایگاه در حال فعالیت و انجام وظیفه هستند. 

 

شهردار بندرعباس تصریح کرد: همه پرسنل در مجموعه شهرداری باید با انگیزه و پر انرژی به امورات شهروندان رسیدگی کنند و بدانند که قطعاً  مدیران و مسئولین سازمان‌ها و مناطق بر اساس شایسته سالاری انتخاب شده و همچنین به این مسأله توجه داشته باشند که آن ها هم باید افراد را بر اساس لیاقت و توانایی‌ها در جایگاه‌های مختلف  قرار دهند. 

 

نوبانی خاطرنشان کرد: از همه آتش نشانان بابت همراهی و همکاری و روحیه جوانمردانه‌ای به خرج دادند تشکر می‌کنم و امیدوار هستم با همت و تلاش آنها مال و جان مردم، از خطرات و اتفاقات و بلایا در امان باشد و بتوانند به وظایف خود با انگیزه بیشتری عمل کنند. 

 

روسای ایستگاه‌های آتش نشانی بندرعباس روز چهارشنبه هفته گذشته در اعتراض به برخی تصمیمات مدیریتی در بدنه این سازمان دست به استعفا زده بودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط