1400/09/23-18:00

غلامرضا صنعتگر: مسؤولان از صبر و نجابت مردم هرمزگان سواستفاده نکنند

غلامرضا صنعتگر خواننده مطرح هرمزگان گفت: مسئولان استانی و کشور از صبر و نجابت مردم شریف هرمزگان سوءاستفاده نکنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، غلامرضا صنعتگر هنرمند مطرح موسیقی کشورمان با حضور در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان، با دبیر و معاون این ستاد دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

وی پیرامون مشکلات و معضلات هنرمندان و عدم همکاری مسؤولان در رفع این مشکلات، عنوان داشت: هنرمندان هرمزگانی با اینهمه توان و استعداد مظلوم واقع شدند و بسیاری از آنان دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند و کسی به فکرشان نیست

 

صنعتگر عنوان کرد: نه تنها در حوزه هنرمندان بلکه در بسیاری از حوزه‌ها، استان هرمزگان از دیگر استان‌ها فاصله بسیار زیادی دارد که این نشان از عدم اتحاد و دغدغه مند نبودن مسئولان استان است و بیش از این از صبر و نجابت مردم شریف هرمزگان سوءاستفاده نکنند.

 

وی خاطرنشان کرد: زیبنده هرمزگان نیست با وجود اینکه قطب اقتصادی کشور است، رتبه اول فقر و فلاکت و گرانی در کشور باشد.

 

 حجت الاسلام کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان نیز در این دیدار  با اعلام حمایت از  جامعه هنرمندان و گلایه‌های این هنرمند محبوب ارزشی استان و کشور، عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر بعنوان یک نهاد نظارتی و مطالبه گر، حامی مطالبه گران در تمامی عرصه ها و نیز عرصه هنرمندان است و دغدغه‌های بحق آنان را از مسئولان مربوطه مطالبه و تا حصول نتیجه مطلوب دنبال می‌کند.

 

حجت‌الاسلام  کریمی از حضور غلامرضا صنعتگر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و بیان صریح گلایه‌ها نیز تقدیر کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط