1400/09/23-21:56

امام جمعه قشم: مشکل واحدهای تولیدی قشم درون بخشی است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: عمده مشکلات واحدهای تولیدی قشم مربوط به مشکلات درون بخشی است که خودتحریمی، نبود جسارت، روحیه جهادی و توان مدیریتی برای حل مشکلات، به این مسائل دامن می زند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی عصر سه شنبه در جلسه رفع موانع تولید بیان کرد: متاسفانه برخی مسئولین فراموش کرده‌اند که برای رفع مشکل آمده‌اند و مرتبا با استناد به بخشنامه‌ها و قوانینی که خود برای تسهیل در امور ایجاد شده‌اند، از انجام کار یا گره‌گشایی سر باز می زنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولین باید با روحیه جهادی و حذف بوروکراسی اداری، راهکارهای لازم برای حل مشکلات واحدهای صنعتی را ایجاد کنند، افزود: حالا که کشور با تحریم‌های ظالمانه روبروست، نباید با خودتحریمی و بی‌مدیریتی، زمینه ورشکستگی کارخانجات و واحدهای تولیدی و همچنین بیکاری و کاهش درآمدهای مردم را رقم زد.

 

دادستان عمومی و انقلاب قشم گفت: از مسئولین درخواست داریم اگر نمی‌توانند کاری برای مردم و تولیدکننده‌ها انجام دهند، لااقل از پاسکاری و از این اتاق به آن اتاق فرستادن مردم جلوگیری کنند.

 

امید مهدوی‌مجد بیان کرد: اگر مسئولی می‌خواهد خدمت کند، در جایگاه خود باقی بماند و با تمام توان و ظرفیت، وقت خود را برای مردم بگذارد؛ در غیراینصورت مردم را معطل نکند.

 

در این جلسه، 5 شرکت تولیدی که مشکلاتی در زمینه تامین برق، نقدینگی و گمرک داشتند، ضمن بیان مشکلات خود، راهکارهای حل مشکلات را با مسئولین بررسی کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط