1400/09/21-10:21

هشدار آئدس به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی/ مقابله با آئدس باید هوشمند و جدی باشد

هشدار آئدس به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی/ مقابله با آئدس باید هوشمند و جدی باشد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اگر زمان را در مقابله با پشه آئدس از دست بدهیم، می‌تواند زمینه ساز مختل شدن فعالیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف برای استان هرمزگان و کل کشور باشد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، دکتر محمد مهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در نشست مجازی معاونین بهداشتی دانشگاه‌های سراسر کشور که از بندرعباس و با حضور کمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت و به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: برای مقابله با پشه آئدس باید بسیار هوشمند و توانا عمل کرد.

 

وی در خصوص راه‌های مقابله با پشه مهاجم آئدس در هرمزگان نیز افزود: مقابله با پشه آئدس و بیماری‌های ناشی از آن، نیازمند یک عزم جدی است و هر اقدامی که لازم است باید در راستای مقابله با این پشه مهاجم انجام گیرد.

 

گویا همچنین افزود: اگر زمان را از دست بدهیم، می‌تواند زمینه ساز مختل شدن فعالیت‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف برای استان هرمزگان و کل کشور باشد.

 

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، تاکنون ۲۷ نقطه از بندرعباس در محلات مختلف که پشه آئدس در آنها دیده شده، سمپاشی و مه‌پاشی شده است و این اقدام به طور مستمر و روزانه در محلات مختلف و حتی مجتمع‌های مسکونی متعدد نیز انجام گرفته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط