1400/09/09-18:19

۲ هزار مانع فیزیکی در نقاط آبگیر قشم قرار گرفت

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۲ هزار مانع فیزیکی با هدف کنترل آبگرفتگی باران در نقاط حساس و آبگیر شهر قشم از جمله چابهار، چهار راه رسالت و بازار قدیم جای گذاری شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، شاهد ملازم صبح سه شنبه بیان کرد: با اقدام به موقع و متوالی در سال جاری در زمینه لایروبی منظم محلات، بکارگیری اکیپ ۱۰ نفره به منظور لایروبی کانال‌های روبسته زیرزمینی محدوده بازار قدیم، بارندگی روز گذشته با کمترین آبگیری و بدون هیچ گونه شکایت و گلایه مندی شهروندان به پایان رسید.

 

وی با بیان اینکه در هفته گذشته و با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی، یک کیلومتر از کانال های زیرزمینی روبسته محله بازار قدیم لایروبی مجدد شد، افزود: دبی بالای آب باران در جزیره قشم در زمان بارندگی هر ساله مشکلات فراوان اجتماعی به بار می آورد که با اقدامات انجام شده مشکلات پیش آمده در سالیان گذشته برطرف شد.

 

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه عوامل ثابت و تجهیزات لازم از جمله  ۱۰ دستگاه خودروهای مکانیزه، شش دستگاه پمپ تخلیه آب آتش‌نشانی و پنج دستگاه اره موتوری به همراه ۱۰۰ نفر از نیروهای واحدهای مختلف خدمات شهری و آتش نشانی در جریان بارندگی در حالت آماده باش هستند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط