1400/09/07-12:53

تیز هوشی پلیس در کشف کانتینرهای حاوی 12 لیفتراک قاچاق

فرمانده انتظامی هرمزگان از اشراف پلیس و کشف 12 دستگاه لیفتراک از 3 کانتینر به ارزش 75 میلیارد ریال که با شیوه اظهار خلاف واقع از گمرک خارج شده بودند، خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک شهید رجایی استان با انجام کار گسترده پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی یک شرکت حمل و نقل بین المللی که در وارد کردن وسایل قاچاق فعالیت داشت را شناسایی کردند. 

 

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد این شرکت با سند سازی و اظهار خلاف واقع موفق شده ۳ کانتینر حاوی ۱۲ دستگاه لود آنلود (مخصوص حمل و جابه جایی شیشه) از مبدا گمرک شهید رجایی به مقصد گمرک استان یزد خارج کنند.

 

سردار جعفری افزود: مأموران با بهره گیری از شیوه های پلیسی هر ۳ دستگاه کانتینر مورد نظر را شناسایی جهت دستگیری عناصر اصلی قاچاق این محموله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

 

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم و با هماهنگی مقام قضائی کانتینرهای حامل کالای قاچاق را متوقف  و در این رابطه 3 متهم دستگیر کردند. 

 

وی بیان داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش محموله مذکور ۷۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط