1400/09/07-15:48

اوضاع پیچیده مالی شهرداری بندرعباس/ روایت شهردار از استخدام‌های بی حساب تا بدهی 1100 میلیاردی

اوضاع پیچیده مالی شهرداری بندرعباس/ روایت شهردار از استخدام‌های بی حساب تا بدهی 1100 میلیاردی

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه فقط در یک مورد شهرداری بندرعباس1100 میلیارد تومان بدهی از گذشته دارد، گفت: بیش از ۵۸۰۰ نفر در شهرداری بکار گرفته شده‌اند که بیش از ۱۲۰۰ نفر آنان اصلا جایگاه شغلی و پست سازمان ندارند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی نوبانی ظهر امروز در جمع اعضای دیده بان شفافیت و عدالت عنوان کرد: شهرداری ۱۱۰۰ میلیارد تومان بدهی پیشین دارد و اکنون نیز پیمانکاران بسیاری از پل‌های ساخته شده در سطح شهر درخواست پرداخت طلب‌های خود هستند در حالی که پروژه‌هایشان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد اما ریالی دریافت نکرده‌اند.

 

وی با بیان این که بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری بندرعباس را حدود ۱۷۸۰ میلیارد تومان بسته‌اند اما این بودجه تا برج ۸ امسال در حد ۲۰ درصد تحقق پیدا کرده است.

 

به گفته شهردار بندرعباس، شهرداری نیروی مازاد بسیاری دارد به طوری که بیش از ۵۸۰۰ نفر در شهرداری بکار گرفته شده‌اند که بیش از ۱۲۰۰ نفر آنان اصلا جایگاه شغلی و پست سازمان ندارند.

 

نوبانی تأکید کرد: از همه مردم شهر تقاضای کمک داریم که به یاری شهرداری بیایند و با خرد و فکر خودشان به شهرداری در حل و رفع مشکلات کمک کنند.

 

وی همچنین گفت: دخل و خرج شهرداری با هم نمی‌خواند و اکنون هزینه‌های جاری شهرداری بیش از هزینه‌های عمرانی است و با اقداماتی نظیر تکریم ارباب رجوع، توجه به فضای سبز، شفاف‌سازی مناقصات و مزایدات، رسیدگی به معیشت کارکنان و پرداخت حقوق کارگران با اولویت اصلی در شهرداری امور را به پیش ببریم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط