1400/09/04-10:17

سرقت ۱۰۱۶دریچهٔ منهول فاضلاب در بندرعباس

مدیرعامل آبفای هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰۱۶ دریچهٔ فاضلاب در شهر بندرعباس سرقت شده که باعث خطرهای جانی برای شهروندان شده است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، امین قصمی صبح امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، ۱۰۱۶ دریچهٔ فاضلاب در شهر بندرعباس سرقت شده که باعث خطرهای جانی برای شهروندان شده است.

 

وی افزود: علاوه بر این تعداد، در شهرهای رودان و هرمز هم ۳۷دریچهٔ دیگر فاضلاب به سرقت رفته است.

 

به گفتهٔ مدیرعامل آبفای هرمزگان، بررسی‌ها نشان داده بیشتر سرقت دریچه‌های فاضلاب در کوچه‌ها و خیابان‌های فرعی انجام می‌شود و خلوتی معابر به‌ویژه در شب و ساعات کم‌تردد روز از دلایل آن است که موجب خسارت به شرکت آبفا و ایجاد خطرهای جانی برای شهروندان شده است.

 

قصمی افزود متاسفانه سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه‌های فاضلاب، باعث سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین حوادث رانندگی می‌شوند.

 

وی از طرح جایگزینی دریچه‌های ضدسرقت کوپلیمری به‌جای دریچه‌های چدنی خبر داد و گفت اما این دریچه‌ها هم از گزند سارقان در امان نبوده و مورد دستبرد قرار می‌گیرند.

 

مدیرعامل آبفای هرمزگان از شهروندان خواسته با مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش دهند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط