1400/08/26-17:24

ارزیابی بسیج کارگری از کارگاه‌های آسیب دیده زلزله فین

فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس از کارگاه ها و کسب و کارهای آسیب دیده بخش زلزله زده فین بازدید و راهکارهای کمک و حمایت از این واحدها به منظور بازگشت به شرایط عادی را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، مهدی قنبری فرمانده ظهر امروز طی بازدیدی مشترک با رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ضمن حضور در مناطق زلزله زده فین، رضوان و سرزه از وضعیت کارگاه‌ها و کسب و کارهای آسیب دیده مستقر در این بخش بازدید کرد.

وی با حضور در شرکت پدیده کاوش ایرانیان به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه کارگری که در در بخش کارگاهی و معدنی فعالیت دارد از میزان خسارات وارد آمده به تاسیسات و سایت خردایش و فرآوری مجموعه بازدید و از نزدیک با کارگران و مدیران این مجموعه صحبت و دلجویی کرد.

سرگرد قنبری در این بازدید، حفظ ایمنی کارکنان معدن و کارگاه را اولویت مجموعه عنوان کرد و افزود: خسارات وارد آمده به مجموعه در سریعترین زمان ممکن برآورد و گزارش تکمیلی را جهت پیگیری و جذب حمایت‌های لازم به حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس ارائه شود.

به گفته وی؛ از سرگیری تولید و حفظ اشتغال در منطقه، مهمترین برنامه و ماموریت حوزه بسیج کارگران و کارخانجات بندرعباس بوده و برای این مهم از تمام ابزارها و ظرفیت‌های قانونی موجود جهت حمایت از کارگاه‌های منطقه استفاده خواهد کرد. 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارخانجات شهرستان بندرعباس در این بازدید، علاوه بر حضور در شرکت پدیده کاووش ایرانیان، از سایت آب شیرینکن و کسب و کارهای مختلف بخش زلزله زده فین و نحوه ارائه خدمات و کمک رسانی به مردم بازدید کرد.

همچنین سرگرد قنبری با حضور در شهرداری شهر فین از ساختمان آسیب دیده این مجموعه بازدید به عمل آورد و در جلسه‌ای مشترک با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فین، شهردار و رئیس دانشگاه پیام نور این شهر در خصوص کمبودها و چگونگی خدمت رسانی و امکانات و تجهیزات مورد نیاز مردم و ادارات بحث و تبادل نظر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط