1400/08/25-18:43

بازدید نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مناطق زلزله‌زده فین

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بازدید میدانی از مناطق زلزله زده استان گفت در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنید

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در بازدید میدانی با مردم زلزله زده منطقه فین دیدار و گفت‌وگو و بر تسریع در روند توزیع چادر بین مردم این منطقه تاکید کرد.

وی از مسئولان مربوطه خواست بصورت میدانی در محل حضور داشته باشند و در کوتاه‌ترین زمان امکان بازسازی منازل تخریب شده را فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه گفت : ما تمام سعی و تلاش خود را برای بهبود هر چه بیشتر عزیزان زلزله زده به کار خواهیم گرفت.

حجت الاسلام عبادی زاده عنوان کرد: زمان حال، زمان ساخت و ساز است و مردم زلزله زده نباید امید خود را از دست بدهند؛ جامعه روحانیت استان هرمزگان تمام قد کنار این عزیزان خواهند بود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه اظهار کرد: در بحث توزیع چادر اگر کمبود وجود داشته باشد هلال احمر می‌تواند از استان های همجوار استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مدیریت زمان در بحران بسیار حائز اهمیت است و اگر خدمات در زمان خود انجام نپذیرد مانند نوش دارو بعد از مرگ سهراب خواهد بود.

حجت الاسلام عبادی زاده در جریان این بازدید میدانی با خانواده‌های زلزله زده دیدار و ابراز همدردی کرد و بر پیگیری حل مشکلات آنان تاکید داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط