1400/08/18-10:06

18 میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغالزایی در قشم تامین شد

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال از 18 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد اشتغال پایدار در قشم تا کنون مبلغ 11 میلیارد تومان از این اعتبار برای دریافت به بانک‌های عامل تخصیص یافته است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، جلیل تراهی صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال قشم اظهار داشت: امسال از 18 میلیارد  تومان تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد اشتغال پایدار در قشم تا کنون مبلغ 11 میلیارد تومان از این اعتبار برای دریافت به بانک‌های عامل تخصیص یافته است و به دلیل شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن، از این مبلغ تاکنون سه میلیارد و 800 میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده که لازم است بانک‌های عامل نسبت به پرداخت اعتبارات تا پایان سال برنامه‌ریزی کنند.

 

تراهی افزود: این اعتبارات با ۲ رویکرد کلان برای هدایت و راهبری شغلی در نظر گرفته شده است تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، باعث درآمدزایی شده و مشکلات اقتصادی مددجویان تحت حمایت این نهاد را رفع کند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: تشکیل مراکز نیکوکاری برای ایجاد اشتغال در قشم ضروری است و با مزیت‌های اقتصادی که در جزیره قشم وجود دارد این امر قابل اجراست.

 

وی اظهار کرد: نیاز است که مجموعه‌های خیران مردمی، سرمایه‌گذاران و سازمان منطقه آزاد از ایجاد اشتغال توسط کارآفرینان حرفه‌ای استقبال کنند.

 

تراهی افزود: با استفاده از شرایط پسا کرونا، ایجاد اشتغال پایدار و مناسب در گردشگری قشم مورد تاکید است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط