1400/08/13-13:42

آشوری: ملت ایران به وجود سپاه می‌بالد

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت: ملت ایران به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ اقتدار و صلابت ایران می‌بالد و این پیام به مستکبران ابلاغ شده که دوره رفتارهای تجاوزکارانه بدون پاسخ پایان یافته است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، محمد آشوری اظهار کرد: آنچه که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قامت دلاورمردان نیروی دریایی در آبهای دریای عمان در صیانت از منافع ملت ایران انجام داد، حاصل ماه‌ها تلاش اطلاعاتی دقیق و رصدهای پرشمار در قالب مأموریت‌های سخت و متراکم بوده است که به نتیجه هوشمندانه‌ای رسید.

 

وی افزود: دوران رفتارهای تجاوزکارانه آمریکایی‌ها گذشته است و آنها پی به صلابت و اقتدار ملت ایران برده‌اند.

 

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با بیان این که این اقدام مهم و راهبردی در روزهای منتهی به 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار رخ داد و باردیگر نشان داد که غربی‌ها در تلاش برای تضییع حقوق ملت ایران فروگذار نیستند اما تنها عاملی که می‌تواند آنان را از رفتارهای خصمانه و تجاوزکارانه‌شان بازدارد، قدرت برآمده از اتحاد و وحدت ملت ایران است.

 

آشوری تصریح کرد: 13 آبان تصویر به هم پیوسته مبارزه ملت ایران با استکبار در دهه‌های اخیر است و ما هرگز جنایات و تجاوزات آمریکایی‌ها در حق ملت ایران در دوره‌های مختلف زمانی فراموش نخواهیم کرد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط