1400/08/13-15:34
حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی؛

راه برون رفت از مشکلات اتکای به جوانان است

راه برون رفت از مشکلات اتکای به جوانان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، نیروی انتظامی را به عنوان یک دژ مستحکم و نیروی امنیت آفرین و مایه آرامش شهروندان و مایه اتکا و پناهگاه مردم عنوان کرد و گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات، اتکای به جوانان است.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی و دریابانی استان هرمزگان، بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی با تلاش، روحیه جهادی، ولایت پذیری و از خود گذشتگی فداکارانه در حال خدمت هستند. 

 

وی با بیان اینکه 13 آبان به ما می آموزد که به آمریکا و استکبار اعتماد نکنیم، افزود: با اعتماد به آمریکا ضربه خواهیم خورد و راه برون رفت از مشکلات و گرفتاری اقتصادی، اتکاء به خیل عظیم جوانان، پایداری، مقاومت و ایستادگی بر اصولی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سکاندار حکیم انقلاب اسلامی ترسیم نموده اند، می باشد. 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون پرچم ابا عبدالله الحسین(ع) را بر افراشته و با اقتدار این راه را ادامه می دهد و نمی گذارد پرچم به زمین بیفتد، اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به عنوان یک دژ مستحکم و نیروی امنیت آفرین و مایه آرامش شهروندان و مایه اتکا و پناهگاه مردم شده است. 

 

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  مبنی بر اینکه نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است، تصریح کرد: تقریبا در همه بیانات ایشان از تاسیس ناجا تاکنون تقدیر نموده و این واژگان همچون روحی بر کالبد نیروی انتظامی است. 

 

وی با بیان اینکه ناجا در حوادث گوناگون مثل فتنه 77 و 78و 88 برای ایجاد امنیت و هر آنچه در توان داشته با همه توان به میدان آورده و دشمن را بیش از پیش ناکام گذاشته است، اذعان داشت: نقش ارزشمند نیروی انتظامی در آنجاهایی که دشمن در صدد برهم زدن امنیت کشور بوده و طراحی کرده تبلور بیشتری یافته است. 

 

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه امنیت کامل انتخابات با آن شور و نشاط و حضور پرشور مردم که با امنیت کامل پای صندوق‌های رای حاضر شدند یکی از افتخارات دیگر برای ناجاست که در کارنامه خود ثبت کرده است، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه ذاتی خود در جاهایی که می تواند به سایر دستگاه ها کمک کند از قبیل ریشه کن کردن کرونا یا در بلایای سیل و خدمت رسانی به زائران ورود پیدا کرده و بعد دیگری از نیروی انتظامی از نوع تعاون همیاری و مرجع و دلسوز بودن به نمایش گذاشته شده است. 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با این خدمات شبانه روزی خود را در چشم مردم عزیز و مورد احترام قرار داده و با این خدمات شایان در حدود دستگاه هایی است که در صدر مراکز برتر است، ابراز داشت: باید نیروی انتظامی در چشم مردم با خدمت صادقانه خود را ارتقاء دهد و تا رسیدن به نیروی انتظامی مطلوب و در تراز انقلاب اگرچه فاصله داریم اما می توان با عزمی راسخ و با حرکتی جهادی با تلاش فرماندهان و کارکنان به نقطه عالی برسیم. 

 

وی در پایان با بیان اینکه امروز تجهیزات، گزینش نیروی انسانی و انتظامات ناجا نشانه ای از حرکت روبه رشد آن است، عنوان داشت: هر دستی که بخواهد امنیت مردم را دچار خدشه کند آن دست با بازوان توانمند نیروی انتظامی قطع خواهد شد و بدخواهان این ملت بدانند که نیروی انتظامی برابر تدبیر فرمانده ناجا در برخورد با هنجارشکنان با اقتدار برخورد می‌کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط