1400/08/11-20:06

احمدتوکلی: برخی وزارتخانه ها مراقب انتصابات جدید باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی وزارتخانه ها در این روزها با توجه به شرایط جامعه و امیدی که در میان مردم برای رفع مشکلات کشور صورت گرفته، مراقب انتصابات جدید باشند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، احمد توکلی در نشست ویدیوکنفرانسی با اعضای شورای مرکزی دفتر دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان اظهار کرد: گزارشی که از تأسیس دفاتر شهرستانی دیده بان شفافیت در هرمزگان و همین طور تشکیل کمیته‌های متناظر دیده‌بان در استان نشان دهنده حرکت رو به جلو و خوب هرمزگان در این زمینه است.

 

وی افزود: هرمزگان موقعیت و جایگاهی ملی در بسیاری از زمینه‌ها دارد و عملکرد مناسب و دقیق دستگاه‌های مسؤول در زمینه مبارزه با فساد در آن بسیار ضروری و با اهمیت است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که ضرورت تدوین برنامه سالانه و نقشه راهبردی در هر کدام از استان‌های کشور احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: جامعه ما جامعه‌ای علوی است و وجود فساد بخصوص در زمینه اقتصادی در آن بسیار دردناک است و دستگاه‌ها و دلسوزان باید همه تلاش خود را برای مهار آن بکار بگیرند.

 

توکلی همچنین با اشاره به تلاش برخی عناصر فرصت طلب برای رخنه در دولت و در دست گرفتن مناصب حساس به منظور ضربه زدن به این دولت، از آیت الله رییسی خواست تا مراقب تصمیمات امیدشکن در جامعه باشند.

 

وی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت اقتصاد، وزارت کشور و دیگر دستگاه‌ها خواست تا مراقب انتصابات جدید باشند.

 

به گزارش فارس، در این نشست ویدیوکنفرانسی پرویز سالاری، فریدون بهشتیان، محمود ایروش، صالح علی محمدی، عباس حسین پور، علی عامری، اصغر کاردانی، سعید پیشوایی و دیگر اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت به بیان نقطه نظرات خود با توکلی و میرزاپور و لیالی و اشرفی از اعضای شورای مرکزی دیده بان شفافیت و عدالت در کشور پرداختند.

 

مدیرعامل دیده بان شفافیت:  فساد را در هر جبهه سیاسی افشا می‌کنیم

 

علی اشرف نوری نیز در نشست ویدیوکنفرانسی اعضای دیده بان شفافیت و عدالت هرمزگان با دفتر مرکزی خاطرنشان کرد: نگاه و رویکرد ما حزبی نیست و ما فساد را در هر جبهه سیاسی که باشد، افشا می‌کنیم.

 

وی افزود: در وادی جنگ اقتصادی، بروز فساد در بدنه اقتصادی کشور به مثابه خنجرزدن به ملت و کشور از پشت سر است و لذا رسالت دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان در این مقطع اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

این استاد دانشگاه با بیان این که عملکرد هرمزگان در میان استان‌های کشور موفق بوده و باید ظرفیت‌های ضد فساد در این استان با ظرفیت‌های مرکز پیوند داده شود، عنوان کرد: پرونده‌های مهم فساد اقتصاد و یا منافذ بروز فساد در هرمزگان را به طور دقیق احصاء و اطلاعات آن را برای بررسی دقیق و اطلاع رسانی به مسؤولان به تهران منتقل کنید.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط