1400/08/01-08:50

شب‌های فرهنگی قشم در برج میلاد تهران

به‌مناسبت ایام ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) نمایشگاه و ویژه برنامه فرهنگی و هنری "رسول مهربانی" با هنرمندی گروهی از هنرمندان جزیره قشم در برج میلاد برگزار می‌شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، به‌مناسبت ایام ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) نمایشگاه و ویژه برنامه فرهنگی و هنری «رسول مهربانی» با هنرمندی گروهی از هنرمندان جزیره قشم در برج میلاد برگزار می‌شود.

 

این نمایشگاه و ویژه برنامه به مدت دو روز از اول آبان ماه در طبقه سازه راس و محوطه پیرامونی برج میلاد از ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار می‌شود.

 

برپایی نمایشگاه ابزار آلات سنتی جزیره قشم از ۳۰۰ سال پیش، نمایش اشیا قدیمی و موزه‌ای میراث فرهنگی، آموزش توربافی و ماهیگیری، سبدبافی، آشنایی با نویسندگان قشم، عودنوازی هنرمندان بومی قشم، نمایشگاه عکس جاذبه‌های گردشگری قشم، کارگاه صنایع دستی و شیرینی‌پزی و آشنایی با شناورهای چوبی دست ساز از جمله برنامه‌های این ویژه برنامه است.

 

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از برج میلاد از این رویداد فرهنگی نیز دیدن نمایند. برج میلاد تهران هر روز از ساعت ۱۰ الی ۲۰:۳۰ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط