1400/07/21-17:51

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در پارسیان هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و 529کیلو موادافیونی طی یک عملیات منسجم پلیسی در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاق موادمخدر، جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی پارسیان از فعالیت یک باند قاچاق موادمخدر مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

 

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل و اقدامات اطلاعاتی سرانجام اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند. 

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان پارسیان، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان محل دقیق بار انداز مواد مخدر را شناسایی و ضمن هماهنگی بامقام قضائی با تشکیل چندتیم به محل مورد نظر در یکی از روستاهای این شهرستان اعزام شدند. 

 

این مقام ارشد انتظامی استان اذعان کرد: مأموران تریلی مورد نظر را که در حال انتقال مواد مخدر به شهرستان فارس بودن شناسایی و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند. 

 

سردار جعفری با بیان اینکه مأموران تریلی مورد نظر را متوقف و یک متهم را در این راستا دستگیر کردند، اظهار داشت: در این عملیات، با بازرسی از تریلی یک تن و 529 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد. 

 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با  قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط