1400/07/18-17:54

فرهنگسرای قشم افتتاح شد

فرهنگسرای قشم در محل باغ موزه گیاه‌شناسی این شهر با حضور علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، فرهنگسرای قشم صبح امروز در محل باغ موزه گیاه‌شناسی این شهر با حضور علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.

 

علی درویش‌پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آئین افتتاح فرهنگسرای شهر قشم گفت: هنرمندان و نخبگان قشم، انتقال‌دهنده و اشاعه‌دهنده فرهنگ و هنر جزیره به گردشگران و نسل‌های آینده هستند.

 

وی اظهار داشت: فرهنگسرای قشم محلی برای تبدیل اندیشه‌های ناب به ایده و برنامه و محقق ساختن رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری است.

 

درویش‌پور، حضور نخبگان و هنرمندان جامعه جزیره و استفاده از تجربه آنان را لازمه بالندگی و استمرار فعالیت‌های فرهنگسرا دانست و افزود: اماکن با صاحبان و ساکنان هویت وجودی پیدا می‌کنند و این فرهنگسرا خانه همه اهالی هنر جزیره است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از  تلاش‌های همه دست‌اندرکاران راه‌اندازی مجموعه فرهنگسرا عنوان داشت: اینجا باید با مشارکت مردمی و اهالی هنر به مکانی جهت معرفی فرهنگ تاریخی و هنر ریشه دار جزیره به گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

 

بنابراین گزارش، در حاشیه افتتاح فرهنگسرای شهر قشم، بخش‌های مختلفی هم‌چون غرفه‌های صنایع دستی، موسیقی بومی، ورزش‌های فکری و فعالیت‌هایی برای کودکان طراحی و به نمایش درآمد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط