1400/07/14-21:06

واکنش حسین هاشمی تختی و احمد راستی به انتصاب مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان

حسین هاشمی تختی و احمد راستی دو گزینه از گزینه‌های بومی استانداری هرمزگان در دولت آیت الله رییسی، به بیان نظرات خود درباره انتصاب دولت در استان پرداختتند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، احمد راستی معاون نیروی دریایی سپاه و حسین هاشمی تختی استاندار اسبق هرمزگان که هر دو از جمله گزینه‌های مطرح برای تصدی پست استانداری هرمزگان در دولت آیت الله رییسی بودند، در پی انتصاب مهدی دوستی به عنوان استاندار جدید هرمزگان، نظرات خود در این زمینه را بیان کردند.

احمد راستی معاون نیروی دریایی سپاه با انتشار متن زیر در فضای مجازی، بر لزوم همفکری و همراهی مردم هرمزگان برای رقم زدن روزهایی سرشار از آرامش و امنیت و رفاه تأکید کرده است.

 

در متن این پیام آمده:

با عنایت به انتخاب استاندار جدید، بر خودم لازم می‌دانم از یکایک مردم شریف و مهربان استان هرمزگان، ایثارگران گرامی، نخبگان عزیز، نماینده محترم ولی فقیه و روحانیت معزز،  نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی و اصحاب محترم رسانه، که در این مدت برادر کوچک شان را مورد الطاف بی‌پایان خود قرار داده‌اند، تشکر و مراتب سپاسگزاری را بعمل آورم.

 

 اظهار محبت آحاد مردم و نخبگان استان نسبت به حقیر که نشانگر علاقه به فرزندان خود است، به خاطره ای شیرین و فراموش ناشدنی تبدیل شده است.

 

امیدوارم با همفکری و همکاری مردم نجیب و نخبگان، هرمزگان روزهایی سرشار از رفاه، امنیت، آرامش و پیشرفت را در آینده نزدیک تجربه کند.

 

اینجانب نیز همچون همیشه، با تمام توان در سنگر خدمتگزاری به نظام، کشور و مردم نجیب استان هرمزگان، از هیچ کوششی فروگذار نخواهم کرد.

 

حسین هاشمی تختی:

از تصمیم دولت انقلابی در انتخاب مهندس دوستی به سمت استاندار هرمزگان حمایت می کنیم

 

نماینده ی دوره دهم مردم بندرعباس که خود بعنوان گزینه استانداری هرمزگان مطرح بود، اظهار داشت: از همه شخصیت های سیاسی و مذهبی، به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، آحاد مردم و نهادهای انقلابی که در طول این مدت به طرق مختلف در حمایت از اینجانب برای تصدی استانداری هرمزگان اقدام کردند، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

 

هاشمی تختی یادآورشد: دولت سیزدهم را دولتی مردمی، انقلابی و پاکدست دانسته و با تمام توان از آن حمایت می کنیم و در جهت تقویت استاندار منتخب که از نیروهای ارزشی و انقلابی است، از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

  رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان ضمن تاکید بر توسعه همه جانبه استان اظهار داشت:  باید همه در فضای همدلی، در جهت توسعه،  عمران و آبادانی و رفاه مردم کوشا باشیم و در این فضاست که موانع مرتفع و مشکلات مردم حل خواهد شد.

 

به گزارش فارس، مهدی دوستی 11 مهرماه در جلسه هیأت دولت توانست رای اعتماد کسب کرده و استاندار جدید هرمزگان شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط