1400/06/24-18:54

بنیاد علوی 4 درمانگاه و 2 پایگاه اورژانس در حاجی‌آباد می‌سازد

فرماندار حاجی آباد هرمزگان گفت: با موافقت بنیاد علوی تعداد ۴ درمانگاه ،۲ پایگاه اورژانس و کلینیک تخصصی شهر حاجی آباد ساخته می شود.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، حمید جهانگیری در نشست شورای اداری شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تسلیت ایام ماه صفر و اربعین حسینی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نتایج ارزشمندی برای ملت ایران اسلامی برجای گذاشت اظهار کرد: جوانان و مردم ایران اسلامی با دست خالی و با رهنمودهای امام راحل (ره) در مقابل دشمنان ایستادند و با همدلی و همراهی به پیروزی رسیدند و امروز  ابرقدرت‌ها در برابر ملت ایران اسلامی به زانو درآمدند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی شهروندان به خوبی در حال انجام است، بیان داشت: در چند سال اخیر در تامین زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان اقدامات خوبی انجام شده است و با موافقت بنیاد علوی تعداد ۴ درمانگاه، دو پایگاه اورژانس و کلینیک تخصصی شهر حاجی آباد نیز ساخته می‌شود.

 

فرماندار حاجی آباد خاطرنشان کرد: همچنین کلنگ‌زنی درمانگاه تامین اجتماعی و کلنگ زنی گازرسانی به بخش‌های احمدی فارغان نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی است که به زودی انجام خواهد شد و اثرات آن برای مردم ماندگار خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط