1400/06/19-18:00

کشف 170 کیلو تریاک در جاساز محموله ماهی

فرمانده انتظامی استان از دستگیری دو قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در محدوده میناب -بندرعباس خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان 170 کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه و حرفه ای درزیر بار ماهی جاسازی شده بود؛ کشف و ضبط شد.

به گزارش  نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پلیس مواد مخدر استان هرمزگان با همکاری پلیس استان بوشهر مشخص شد، فردی در امر قاچاق و انتقال مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارد. 

 

وی افزود: بر این اساس دستگیری متهم در دستور کار مأموران قرار گرفت و تحقیقات به صورت شبانه روزی آغاز که در نهایت مشخص شد وی به تازگی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و قصد انتقال آن را با یک دستگاه کامیونت یخچالدار به استانهای مرکزی کشور دارد. 

 

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت که طی آن دستور بازداشت متهم و بازرسی از خودروی وی صادر و متعاقباً تیم هایی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن استقرار در مسیرهای احتمالی عبور قاچاقچیان ، سرانجام موفق شدند، خودروی متهم را در روستای باغو واقع در محور میناب –بندرعباس ، مشاهده و طی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آن را متوقف کردند. 

 

سردار جعفری بیان داشت: دو نفرمتهم در همان لحظه اول دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو 170 کیلوگرم ماده مخدر تریاک که به صورت حرفه ای و ماهرانه‌ای در زیر بار ماهی جاسازی شده بود؛ کشف و ضبط شد. 

 

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه دومتهم به همراه مواد مکشوفه و خودرو به یگان منتقل و پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام شدند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط