1400/05/25-15:51

جباری: کلیت کابینه باانگیزه است/ سلامت و معیشت دو دغدغه جدی نمایندگان در بررسی برنامه کاندیداها

جباری: کلیت کابینه باانگیزه است/ سلامت و معیشت دو دغدغه جدی نمایندگان در بررسی برنامه کاندیداها

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: کلیت کابینه معرفی شده از سوی آقای رییسی باانگیزه است اما مهم‌ترین دغدغه نمایندگان در این میان بررسی برنامه کاندیداها در زمینه سلامت و معیشت است تا بتوانند آرامش و امید را به جامعه بازگردانند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، احمد جباری در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان کرد: وزرای پیشنهادی دولت متشکل از چهره‌های جوانِ متخصص و با انگیزه و افراد مجرب و با سابقه هستند که جمع این دو طیف در کنار یکدیگر مناسب و ضروری است.

 

وی با بیان این که تاکنون جلسات بسیار خوبی با وزرای پیشنهادی برگزار کرده ایم و در کمیسیون های مختلف پذیرای برنامه ها و نقطه نظرات آنها حول امورات و مشکلات کشور بوده ایم، عنوان داشت: کابینه را برآیند مطالبات مردم از دولت جدید برای رفع مشکلات و کاستی های انباشته شده می‌دانم که آبروی آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور در گرو عملکرد انقلابی و جهادی این وزرا است.

 

نماینده غرب هرمزگان، دو مقوله ی سلامت و معیشت را اولویت مجلس در بررسی برنامه وزرای پیشنهادی برشمرد و گفت: کابینه باید نسبت به حل مشکلات و نارسایی ها جد و جهد ویژه داشته باشند و برآورد بنده این است که قاطبه اعضای کابینه بتوانند از مجلس رای اعتماد بگیرند و فصل جدیدی از خدمت، عمران و آبادانی بهره خواهند برد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط