1400/05/27-18:28

آرامی: کابینه در بخش عمرانی گزینه‌های خوبی دارد/ اولویت ما رشد نیروهای انسانی هرمزگان در دولت سیزدهم است

آرامی: کابینه در بخش عمرانی گزینه‌های خوبی دارد/ اولویت ما رشد نیروهای انسانی هرمزگان در دولت سیزدهم است

نماینده مردم مرکز هرمزگان گفت: چهره‌های توانمند و با سابقه اجرایی خوبی در کابینه آقای رییسی برای بخش عمرانی در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند تحرک و پویایی در کشور ایجاد کنند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز، منصور آرامی در گفت‌وگو با فارس در بندرعباس درباره ترکیب کابینه دولت سیزدهم اظهار کرد: ترکیب کابینه خوب و منسجم است و منطبق با سیاست‌های آقای رییسی شکل گرفته است و چهره‌های توانمندی بخصوص در حوزه عمرانی در کابینه وجود دارند که قادر به ایجاد تحرک و پویایی در کشور هستند.

 

وی درباره گزینه وزارت راه و شهرسازی گفت: رستم قاسمی هم در وزارت نفت و هم در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء عملکرد مثبت و مسلطی داشته و معرفی او به عنوان وزیر راه و شهرسازی یعنی وزارتخانه‌ای که محور فعالیت‌های عمرانی در کشور است، می‌تواند به تحرک اقتصادی کشور و به چرخش درآوردن بخش مسکن و توسعه متوازن کمک کند.

 

نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان با بیان این که جلساتی تاکنون با گزینه‌های وزارت تعاون، نفت، کشور، اطلاعات، راه و شهرسازی، نیرو و صمت داشته است، عنوان داشت: در روزهای پیش رو این دیدارها ادامه خواهد داشت و در هفته آینده نیز که قرار است تا جلسات رای‌اعتماد و بررسی برنامه‌ها برگزار شود، در خلال جلسات مجلس، دیدارهای کمیسیون و مجمعی با برخی وزرای پیشنهادی خواهیم داشت.

 

آرامی درباره گزینه وزارت اطلاعات نیز بیان داشت: حجت‌الاسلام خطیب از بدنه وزارت اطلاعات بوده و ساختار و کارکردهای مختلف این وزارتخانه را به خوبی می‌شناسد و لذا نگاه مجلس به ایشان نگاه مثبتی است و برنامه ایشان نیز تمرکز خوبی بر حوزه امنیت پایدار در سراسر کشور دارد.

 

وی تمرکز اصلی نمایندگان هرمزگان در دیدارهای فردی و گروهی با گزینه‌های پیشنهادی دولت را استفاده از سرمایه‌های انسانی هرمزگان در مناصب مختلف، ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع و کم کردن فاصله میان استان‌ هرمزگان با استان‌های برخوردار کشور به لحاظ زیرساخت‌های مختلف عنوان کرد و گفت: انتظار ما این است که هرمزگان در دولت آقای رییسی بتواند شاهد کاهش نرخ بیکاری، توسعه متوازن و نقش آفرینی ملی در ابعاد مختلف با نگاه منطقه‌ای باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط