1400/04/30-17:17

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان واکسن برکت تزریق کرد

حجت الاسلام عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با قرارگیری در رده سنی 50 تا 60 سال، واکسن برکت دریافت کرد.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در تاریخ ٢٩ تیر ماه واکسن ایرانی کوو ایران برکت را دریافت کرد.

وی در اظهارات کوتاهی پس از تزریق این واکسن عنوان کرد: چند روزی است که واکسیناسیون گروه سنی ٥٠ تا ٦٠ سال در استان هرمزگان آغاز شده است  و با توجه به اینکه این طرح و محدوده سنی شامل بنده شد از واکسن کوو ایران برکت استفاده کردم.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از مردم خواست که در صورتی که نوبت به تزریق واکسن در گروه های سنی آنها شد و پیامک تزریق واکسن را دریافت کردند در مراکز تجمیعی جهت تزریق واکسن کرونا حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده همچنین گفت: از عموم مردم درخواست می‌کنم که همکاری‌های لازم اعم از رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تردد و اجتماعات را رعایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: واکسن ایرانی کرونا فقط یک واکسن نیست بلکه نشان از قدرت، اقتدار و همچنین توانمندی علمی متخصصان کشورمان است.

به گزارش فارس، تاکنون بیش از 193 هزار دوز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط