1400/04/17-17:29

روسای کمیته‌های هیأت ورزش همگانی در هرمزگان منصوب شدند

با حکم اسماعیل بواشه رییس هیأت ورزش‌های همگانی هرمزگان، روسای کمیته‌های این هیأت منصوب شدند.

به گزارش نگاه جنوب ایران نیوز به نقل از فارس، در مراسمی در محل سالن جلسات ساختمان پارک علم و فناوری، باحضور اسماعیل بواشه رئیس، فاطمه جراره نایب رئیس و شهرام داوری دبیر هیات، احکام رؤسا و اعضای کمیته های هیات ورزش های همگانی استان هرمزگان اهدا شد.

 

اعضا و روساى کمیته های هیات ورزش های همگانی استان هرمزگان در این مراسم معرفی شدند.

 

کمیته پلاتس به زهرا عشقی نژاد سپرده شد و کمیته کراس ترینینگ نیز با مدیریت محمدرضا رمضان نیا فعالیت می‌کند. کمیته کار با ابزار و دستگاههای امادگی جسمانی نیز به سینا محسنی و کمیته کلستنیکس به علیرضا باستین واگذار شد.

 

فروغ السادات شیخ الاسلام به عنوان مسؤول کمیته ورز ارا، مهدیه درود به عنوان مسؤول کمیته فیوژن فیتنس، محمد رضا کرمی به به عنوان کمیته تمرینات معلق و محبوبه صابری به عنوان مسؤول کمیته کار با دستگاههای آمادگی جسمانی منصوب شدند.

 

کمیته ورزش در طبیعت به علی داه، کمیته گردشگری ورزشی به مهدی سالاری، کمیته مینی فوتبال به علی کمالی بنوبندی، کمیته پینت بال به فرجام دانش، کمیته امادگی جسمانی به زهرا نوروز پور لاری، کمیته ایروبیک به عذرا بواشه، کمیته ایر پامپ به فائقه پودری و کمیته روش تمرینی EMS به شایان ضیائی سپرده شد.

 

همچنین با حکم بواشه، کمیته جامپینگ فیتس به ازاده عامری، کمیته تندرستی و حرکات اصلاحی به فاضل بلوک، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی به سید حسام موسوی، کمیته ورزش و بازی کودکان به ملیحه کهن پور، کمیته دوچرخه ثابت و چرخهای سالنی به سعیده حیادری، کمیته کراس فیت به سمیه کمالی، کمیته فوتبال حبابی به ارمین جعفری و کمیته هوگام به رضا نشاطی کوچکسرایی رسید.

 

محمد مهدی استوار نیز به عنوان دبیر کمیته روابط عمومی منصوب شد و امیر غلامی و عادل ذاکری نیز به عنوان دیگر اعضای این کمیته منصوب شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط